Bistrokaffee De Soeverein

Groep van Eyck

Bistrokaffee De Soeverein is een uitbating van Groep van Eyck als concessionaris voor de Stad Lommel.

Een samenwerking waarbij De Soeverein voor alle catering activiteiten rekend op Groep van Eyck en haar vestigingen.

De gasten die evenementen willen organiseren in De Soeverein wordt hierdoor een waaier van mogelijkheden aangeboden.

Dit voor gelijk welke grootte en aard van evenementen.

Naast catering expertise beschikt Groep van Eyck ook over een afdeling logistiek en projecten.

Hiermee kan er gestalte gegeven worden naar opbouw, belichting en decoratieve inrichting die voor een totaliteit van de beleving van een evenement zorgt.

Indien u voor de organisatie van uw evenement meer informatie wenst over onze aanpak en hoe we u kunnen begeleiden, dan richt u uw vraag aan Jan.peeters@groepvaneyck.be

Om een evenement in te richten in Bistrokaffee De Soeverein , voor u persoonlijk , familie of uw vereniging, dan richt u best uw vraag aan Luc.pirard@groepvaneyck.be